Bibi de Vries nieuwe directeur NRVT

2 november 2020

Rotterdam, 2 november 2020

Bibi de Vries is per 1 november 2020 de nieuwe directeur van het Nederlands Register Vastgoed Taxateurs (NRVT). Zij is oud-Tweede Kamerlid voor de VVD (1994-2006), werkte in verschillende rollen voor Achmea en was Head of Benelux bij Willis Towers Watson. Het bestuur van NRVT is blij met haar komst.

Op volle sterkte door

NRVT heeft afgelopen maanden de ambitie voor de komende jaren uitgewerkt en in gang gezet. Daarin staat het bewaken, waarborgen en bevorderen van de onafhankelijkheid, integriteit en kwaliteit van Register-Taxateurs centraal. Voorzitter Mario Cosman: “Met de komst van de Vries kunnen we op volle sterkte doorbouwen op de ingeslagen weg. Ze is een doorgewinterde directeur met veel ervaring in het verstevigen van externe samenwerking in combinatie met het aansturen van een professionele organisatie. Dat helpt de branche als geheel en versterkt de positie van de individuele taxateur.”

Goede uitgangspositie

Bibi de Vries kijkt uit naar haar nieuwe uitdaging: “NRVT en haar partners staan er goed voor. Dat biedt mij, samen met de andere organisaties in het netwerk, een goede uitgangsituatie om de maatschappelijke functies van de vastgoedtaxatie te versterken. Er speelt veel: de huidige tijd is uitdagend, ook voor de taxateur. Er komt per medio 2021 een nieuw woning taxatiemodel en de vastgoedmarkten staan voor een periode met groter wordende onzekerheden. Goede en onafhankelijke taxaties zijn belangrijk voor alle betrokkenen.”