Maak kennis met onze nieuwe Support Medewerker, Yasminah Tehupelasury

16 oktober 2025
Publicaties

Sinds kort is Yasminah Tehupelasury onderdeel van het NRVT-team. Als Support Medewerker is zij één van de eerste aanspreekpunten voor Register-Taxateurs en collega’s. Tijd om haar wat beter te leren kennen.

Structuur en samenwerking

De functie van Support Medewerker bleek voor Yasminah een perfecte match. Ze heeft een achtergrond in klantcontact en administratieve ondersteuning en werkte de afgelopen jaren bij verschillende organisaties. “De functie sprak me aan omdat het een combinatie is van klantcontact en administratie. Ik hou van structuur en van het ondersteunen van processen, dus dit paste precies bij mij.”

Vanaf haar eerste werkdag voelde ze zich meteen op haar plek binnen het team. “Iedereen neemt de tijd om dingen uit te leggen en er is ruimte om vragen te stellen. Je merkt dat collega’s betrokken zijn en echt samenwerken om de kwaliteit van het werk hoog te houden.”

Geen dag is hetzelfde

Yasminah vertelt dat haar werkdag elke dag anders is. “Ik start de dag met het doornemen en beantwoorden van binnengekomen mails en telefoontjes. Daarna richt ik me op de administratieve taken, zoals het verwerken van PE-punten, uitschrijvingen en het goedkeuren van cursussen die zijn afgerond. Tussendoor beantwoord ik vragen van taxateurs.” Juist die afwisseling maakt het werk voor haar interessant. “Geen dag is hetzelfde, en dat houdt het leuk.”

Een prettige en collegiale sfeer

Over de werksfeer bij NRVT is Yasminah erg positief. “De sfeer is prettig en collegiaal. Er is een goede balans tussen hard werken en gezelligheid. Mensen zijn professioneel, maar er is ook ruimte voor humor en persoonlijke aandacht.”

Het contact met mensen is ook wat haar de meeste energie geeft. “Ik vind het fijn als ik iemand echt verder kan helpen of iets kan oplossen.” De uitdaging ligt volgens haar in het schakelen tussen verschillende taken. “Maar dat houdt me scherp,” voegt ze met een glimlach toe.


Terug naar overzicht