RICS opnieuw in Centrale Raad NRVT

9 september 2019

Voorburg/Rotterdam, 9 september 2019

Namens RICS in Nederland neemt Robbert van Dijk MRICS MRE, lid van de Advisory Board van RICS in Nederland, vanaf heden zitting in de Centrale Raad van NRVT.

Country Manager RICS Liselot Dalenoord L.l.m MRE: “Het afgelopen jaar hebben NRVT en RICS er alles aan gedaan om de relatie te herstellen. Het bestuur en algemeen directeur Anne-Marike van Arkel hebben ons ervan overtuigd dat NRVT haar rol gedegen oppakt.

RICS is vanaf het prille begin van NRVT voorstander van zelfregulering door de sector. Wij hebben vertrouwen in de koers en zien dat NRVT haar zaken op orde heeft. Onze Advisory Board heeft daarom besloten dat wij weer toe kunnen treden tot de Centrale Raad, waarin alle belanghebbende partijen zijn vertegenwoordigd.”

Voorzitter van de Advisory Board Joël Scherrenberg MRICS: ”Er is gesproken over de doelstellingen van NRVT, de ontwikkelingen en de vorderingen. Daaruit heeft de Advisory Board de conclusie getrokken dat wij opnieuw de samenwerking met NRVT aan willen gaan. Met als resultaat dat wij weer zijn vertegenwoordigd in de Centrale Raad van NRVT en op directieniveau deelnemen aan het rondetafeloverleg met de brancheorganisaties, dat twee keer per jaar plaatsvindt.” Het bestuur van NRVT is verheugd over de hernieuwde samenwerking.